U kunt uw klachten indienen via dit klachtenformulier.
AVAN:
Klachten voor AVAN mag u indienen bij het Klachtenmeldpunt van AVAN. Dit kan online via https://www.avan-vervoer.nl/contact/ik-heb-een-klacht/ of telefonisch 0900 500 50 50.
_________
Lekstroom en Utrecht-West
U mag uw klacht indienen via het vervoersportaal, via de webapp of per mail: klachten@cmb-utrecht.nl. U kunt ook bellen naar 088-0025480.
_________
’s Heerenloo
U mag uw klachten indienen bij de Facilitaire Servicedesk van ’s Heerenloo Zorggroep. Dit kan via e-mail naar servicedesk.facilitair@sheerenloo.nl of telefonisch via 088-0370000 keuze 2.
_________
Omnibuzz:
U mag uw klachten indienen via hun klachtenportaal, Smartwheels. Dit gaat via https://www.omnibuzz.nl/leerlingenvervoer.
_________
PlusOV:
U mag uw klachten indienen bij Klachtenmeldpunt PlusOV. Dit kan via klachten@plusov.nl of telefonisch 088-7587666.
_________
Viavé:
Uw klachten mag u indienen via hun klachtenportaal, Smartwheels. Dit gaat via https://www.viave.nl/klachten-melden/.
_________
Boogh & Sherpa
U mag uw klacht indienen bij de door u bekende contactpersoon van Boogh & Sherpa.