U kunt uw klachten indienen via dit klachtenformulier.

Let op! Voor bepaalde regio’s moet u uw klacht bij een andere organisatie indienen. De klachtenafhandeling verloopt dan niet via ons. 
_________

AVAN:

Klachten voor AVAN mag u indienen bij het Klachtenmeldpunt van AVAN. Dit kan online via https://www.avan-vervoer.nl/contact/ik-heb-een-klacht/ of telefonisch 0900 500 50 50.

_________

Lekstroom en Utrecht-West

U mag uw klacht indienen via het vervoersportaal, via de webapp of per mail: klachten@cmb-utrecht.nl. U kunt ook bellen naar 088-0025480.

_________

’s Heerenloo

U mag uw klachten indienen bij de Facilitaire Servicedesk van ’s Heerenloo Zorggroep. Dit kan via e-mail naar servicedesk.facilitair@sheerenloo.nl of telefonisch via 088-0370000 keuze 2.

_________

Omnibuzz:

U mag uw klachten indienen via hun klachtenportaal, Smartwheels. Dit gaat via https://www.omnibuzz.nl/leerlingenvervoer.

_________

PlusOV:

U mag uw klachten indienen bij Klachtenmeldpunt PlusOV. Dit kan via klachten@plusov.nl of telefonisch 088-7587666.

_________

Viavé:

Uw klachten mag u indienen via hun klachtenportaal, Smartwheels. Dit gaat via https://www.viave.nl/klachten-melden/.

_________

Boogh & Sherpa

U mag uw klacht indienen bij de door u bekende contactpersoon van Boogh & Sherpa.

_________