Zeer tevreden reizigers, ouders en verzorgers van leerlingen, opdrachtgevers en collega’s, daarvoor zet Willemsen- de Koning zich dagelijks optimaal in. Om die tevredenheid te kunnen bewerkstelligen, focussen wij ons op kwalitatief goed geschoolde medewerkers, hoogwaardige duurzame voertuigen en een geoliede organisatie.

Krachten bundelen

In de weg naar hoge tevredenheid verdienen onze ruim tweeduizend chauffeurs speciale aandacht. Zij staan dagelijks rechtstreeks in contact met de reiziger en zijn ons visitekaartje naar de buitenwereld toe. Zij kunnen onze belofte ‘Vervoert met zorg’ in een seconde maken of breken. Elk individu verdient die zorg die nodig is. Door de juiste opleiding en gerichte coaching worden onze chauffeurs meer dan een vervoerder bij wie men veilig instapt. Zij zijn getraind in de omgang met specifieke doelgroepen met uiteenlopende problematiek. We leren onze chauffeurs aan te voelen waaraan iedere individu behoefte heeft. De ene reiziger wil enkel van A naar B gebracht worden, de andere reiziger heeft ook behoefte aan een gezellig praatje onderweg. Wij zorgen ervoor dat iedereen een gepaste en comfortabele rit kan verwachten. Met passie bieden onze chauffeurs een luisterend oor, een helpende hand of een sterke schouder.

Streekvervoer kantoor

Maar laten wij ook de ouders en / of verzorgers van de reizigers niet vergeten. Zij geven hun meest kostbare bezit aan ons mee. Dat realiseren wij ons maar al te goed. Dat vraagt om een bepaald niveau van vertrouwen. Wij doen er dan ook alles aan om dat vertrouwen te krijgen, hen te ontzorgen, en hen het gevoel te geven dat hun dierbare bij ons in veilige handen is. Jaarlijks voeren wij diverse klanttevredenheidsonderzoeken uit om te weten waarop onze klanten ons positief beoordelen en waar wij onze dienstverlening nog kunnen verbeteren. Alles voor het optimaal ontzorgen van alle partijen!

‘Niet precies uitgekozen woorden, maar de oprechte taal van het hart laten wij spreken.’

Aan keurmerken geen gebrek

Dat wij de kwaliteit van onze dienstverlening uiterst serieus nemen, blijkt onder andere uit onze keurmerken. Keurmerken zorgen ervoor dat iedere medewerker van Willemsen- de Koning – van chauffeur tot monteur – volgens dezelfde standaarden werkt. Daarbij controleren externe bedrijven regelmatig of wij nog aan de eisen van de keurmerken voldoen. Daardoor is onze klant ervan verzekerd dat wij niet alleen zeggen dat wij bepaalde zaken nastreven, maar ook dat wij dit daadwerkelijk waarmaken. Onze keurmerken op een rij:

Kwaliteit Regiotaxi WDK
  • Wij beschikken over het TX-Keur. Een landelijk kwaliteitskeurmerk dat aangeeft dat wij vakkundige chauffeurs en veilig vervoer garanderen.
  • Het certificaat ISO9001 is gericht op de kwaliteitsborging van onze dienstverlening. Wat wij beloven, komen wij ook daadwerkelijk na. Het geeft aan dat Willemsen- de Koning in staat is te voldoen aan de eisen van klanten, eisen vanuit wet- en regelgeving en eisen vanuit onze organisatie zelf. KIWA Nederland, een onafhankelijke partij, beoordeelt jaarlijks of wij het gerenommeerde certificaat mogen behouden.
  • De ISO14001-certificering geeft aan dat wij een effectief milieumanagementsysteem naleven. Zo voldoen al onze voertuigen aan de meest moderne, meest milieuvriendelijke eisen.
  • Met het certificaat ISO27001 tonen wij aan dat al onze werkprocessen rondom informatiebeveiliging en privacy goed op orde zijn.
  • Willemsen- de Koning voldoet met haar NEN 7510-certificering aan de hoogste standaarden als het gaat om de beveiliging van informatie omtrent medische (persoons)gegevens.

Heeft u een vraag of opmerking over onze kwaliteitsborging? Wij staan u graag te woord via avg@wdkgroep.nl.

    Contact opnemen

    Vul het onderstaande formulier in of bel direct met 026-3232000