De wereld van Willemsen- de Koning

Welkom in de wereld van Willemsen- de Koning. Bij ons is taxivervoer meer dan een rit van A naar B. Wij onderscheiden ons door vakmanschap, betrokkenheid en flexibiliteit. Bij ons staat de mens centraal bij alles wat wij doen en we voelen haarfijn onze omgeving aan. Onze lijfspreuk ‘Vervoert met zorg’ loopt als een rode draad door onze hele bedrijfsvoering. Wij willen een veilige, duurzame, kwalitatief hoogwaardige en bovenal mensgerichte dienstverlening aanbieden voor reiziger, ouder, verzorger, opdrachtgever en medewerker.

‘Wij zijn geen taxibedrijf. Wij zijn een mensenbedrijf!’

Met veel plezier en toewijding verzorgen wij al jaren de regie en uitvoering van (regio)taxi-, leerlingen- en personenvervoer voor gemeenten, provincies, bedrijven en (zorg)instellingen. Veel van de opdrachten worden via Europese aanbestedingen verworven. Wij zijn een grote organisatie met meer dan 2000 medewerkers, maar daarbij allesbehalve onpersoonlijk. Wij leggen júist het accent op het menselijke aspect. Willemsen- de Koning is meer dan een vervoerder die de klant op de juiste manier naar de eindbestemming wil brengen. Bij ons draait het om de meerwaarde van persoonlijke betrokkenheid en een ambiance waarin mensen zich veilig voelen. Het veilige gevoel dat we gewend zijn bij onze eigen familie. Daarom investeren wij juist ook veel in onze mensen, voertuigen en organisatie. Want wij weten dat goed voor anderen kunnen zorgen, begint bij goed voor jezelf kunnen zorgen. Dit alles in de weg naar de voor ons meest waardevolle beloning: een oprechte en tevreden glimlach.

Regiotaxi WDK

Enkele Willemsen- de Koningers uitgelicht:

Streekvervoer kantoor

Nardie van de klantenservice

‘Iedere dag negenduizend mensen vervoeren, maakt dat er ook weleens iets mis kan gaan of de beleving van de reiziger anders dan gewenst is. Wij nemen dit uiterst serieus, dag in dag uit. Als klantenservice bieden wij een luisterend oor, leggen wij de situatie uit, en informeren wij de desbetreffende chauffeur. Gelukkig weten wij 95% van de meldingen naar volle tevredenheid af te handelen. De overige 5% vraagt om extra aandacht om uiteindelijk tot een gepaste oplossing te komen. Leermomenten noemen wij ze!’

Regiotaxi kantoor

Miranda van de afdeling P&O

‘Als P&O’er zorg ik voor de juiste mensen op de juiste plek. Ik nodig potentiële chauffeurs uit voor een kennismakingsgesprek. Is het een GO, dan regel ik dat onze nieuwe collega door een mentorchauffeur wordt ingewerkt. Het zorgen voor en ontzorgen van deze nieuwelingen nemen wij bij P&O uiterst serieus. De eerste paar dagen bel ik na hoe de werkdagen gaan, maar daarna moeten nieuwe medewerkers mij ook weten te vinden. Ook al is het nog zo druk, ik wil een vertrouwde stem voor mijn collega’s zijn, en helpen waar ik maar kan. Daar ben ik voor!’

Jasper, planner GVV

‘Mensen vragen mij regelmatig wat ik als planner doe. Een spin in het web, dat ben ik. Als planner leg ik de belangen van Willemsen- de Koning, reizigers, ouders, verzorgers, chauffeurs en opdrachtgevers op een weegschaal, en probeer hen allen het juiste te doen. De belangen moeten daarbij in balans zijn. Naast het balanceren moet ik vaak snel kunnen schakelen, en het hoofd koel houden. Stel dat een chauffeur om 7:00 uur meldt dat hij of zij ziek is, dan moet ik op de zeer korte termijn naar een oplossing zoeken. Ik ben er dan niet alleen om een andere chauffeur te regelen, maar ook om iedere partij te informeren over deze verandering. Transparantie is essentieel!’

‘Bij Willemsen- de Koning willen wij zonder reden goed voor anderen zijn.’

    Contact opnemen

    Vul het onderstaande formulier in of bel direct met 026-3232000