‘Regie’ omvat de aansturing van het vervoer. En daar hoort een uitdagende to do-lijst bij: Het opzetten van een individueel reizigersprofiel, zodat wij de klant beter kunnen helpen, het boeken van ritten, het toekennen van chauffeurs en voertuigen aan ritten, het plannen van de feitelijke ritten, het aannemen en afhandelen van klachten en de betaling en het opstellen van managementrapportages en facturen voor de opdrachtgever. Momenteel nemen wij bij het gros van de opdrachten deze functie van vervoersregisseur op ons.
Regie kent geen sleur
Regie en vervoer kunnen ook worden gescheiden. Een provincie of gemeente neemt dan zelf de regie op zich, of besteedt dit uit aan een marktspeler. Andere bedrijven focussen zich dan specifiek op het vervoersdeel.
Bij Willemsen- de Koning staat aandacht, inlevingsvermogen en respect voor, en gelijkheid van de mens op nummer één. Op de eerste plek in alles wat wij doen. ‘Vervoert met zorg’ neemt dan ook in onze regiecentrales een prominente rol in. Om veilige, duurzame en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te kunnen garanderen, streven wij er continu naar om de communicatielijnen met alle betrokken partijen zo kort mogelijk te houden. Daardoor kunnen wij op korte termijn de regie overnemen en in no time anticiperen op praktijksituaties en dilemma’s. Wij geloven dat wij door die werkwijze, en onze nauwe betrokkenheid met de reiziger, ouder, verzorger, opdrachtgever en onze medewerker onze belofte dagelijks kunnen nakomen.
‘Alles wat normaal lijkt te zijn, nemen wij opnieuw onder de loep. Dat houdt onze dienstverlening scherp!’