WdK lanceert nieuw Callcenter in Enschede voor Vraagafhankelijk Vervoer
WdK lanceert nieuw Callcenter in Enschede voor Vraagafhankelijk Vervoer
Op dinsdag 2 april heeft Willemsen- de Koning de deuren geopend van een gloednieuw callcenter in Enschede. Dit callcenter is speciaal ingericht voor het Vraagafhankelijk Vervoer (VAV).
Het callcenter is verantwoordelijk voor de ritaanname en klantenservice voor verschillende vervoersprojecten, waaronder de Groene Hart Hopper in Gouda en omgeving, Regiotaxi West-Friesland in en rond Hoorn, en ViaVĂ© op de Veluwe. Vanaf 1 augustus 2024 worden ook Regiotaxi Twente (voor tien Twentse gemeenten) en Regiotaxi Utrecht (na definitieve gunning) toegevoegd. Het nieuwe callcenter in Enschede beschikt over 8 moderne werkplekken en bevindt zich op dezelfde locatie als de toekomstige standplaats voor Regiotaxi Twente. Dit faciliteert niet alleen de operationele werkzaamheden, maar bevordert ook de synergie tussen de verschillende diensten.
Een team van 16 enthousiaste medewerkers staat klaar om de klantcontacten te verzorgen. “Wij zijn bijzonder trots op onze nieuwe collega’s, die als cruciale schakel fungeren tussen WdK en onze reizigers” aldus Mischa Colard, operationeel manager VAV. Door direct contact met de reiziger, speelt WdK sneller en nauwkeuriger in op de vervoersbehoeften van haar reizigers. “Met deze stap maken we een belangrijke extra kwaliteitsslag en het onderstreept onze voortdurende zoektocht naar manieren om onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen”, concludeert Mischa.