Willemsen- de Koning verbetert bereikbaarheid
Bij Willemsen- de Koning staat de mens centraal. Iedere dag worden er duizenden reizigers met zorg van A naar B vervoerd door onze chauffeurs. Daarbij zijn wij constant op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren.
Bereikbaarheid
Eén van deze verbeterpunten is de bereikbaarheid van Willemsen- de Koning. Met name in de ochtenduren staat de telefoon op onze centrale roodgloeiend. Om iedereen snel te woord te kunnen staan, is de telefooncentrale compleet vernieuwd. Zo hebben we nu meerdere lijnen voor inkomende telefoontjes, opgedeeld in een lijn per gebied. Daarnaast wordt de wachtrij op de telefoonlijn gecommuniceerd en krijg je tijdens het wachten meer informatie over de zaken die via het vervoersportaal te regelen zijn. Tot slot hebben we zes extra telefonisten aangetrokken om de drukte in de opstartperiode op te kunnen vangen.
Vervoersportaal
Ook wordt er steeds meer gebruik gemaakt van ons handige vervoersportaal. Kleine wijzigingen zoals een vakantie of een ziekmelding zijn hier gemakkelijk en op ieder moment van de dag door te geven. Dit verlaagt de drukte op de telefoonlijn aanzienlijk.
Intern hebben we onze medewerkers ook gevraagd meer gebruik te maken van het chauffeursportaal en hen geïnformeerd over de spitstijden op de centrale van Willemsen- de Koning. Door minder dringende zaken door te geven op rustige momenten, blijft de telefooncentrale op spitstijden beter bereikbaar.
Willemsen- de Koning blijft haar dienstverlening verbeteren. Heeft u een tip voor ons? Geef deze dan door via personeelszaken@wdkgroep.nl of via het algemene nummer 026-3232000 en kies dan voor optie 3.