Teamleider groepsvervoer

Als teammanager coach en faciliteer je de medewerkers uit jouw team, zodat zij met hun kennis, kwaliteiten, ervaring en talenten het werk zo optimaal mogelijk kunnen doen. Je bent verantwoordelijk voor de mensen, de bedrijfsvoering en draagt er mede zorg voor dat de doelstellingen en resultaten van het team behaald worden.

De kerntaak van dit team is het plannen en bewaken van het groepsvervoer. In de komende periode ligt daarnaast voor dit team de focus op het vernieuwde communicatieplan, om zo nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de reizigers, opdrachtgevers, ouders/verzorgers, en de omgeving.

Je weet je team vanuit een duidelijke visie te inspireren en te motiveren. Daarnaast ben je een goede sparringpartner op tactisch niveau. Je werkt samen met je collega-managers aan de verdere ontwikkeling van de organisatie. Zo kan het zijn dat je projectleider bent van één van de deelprojecten.

Jij zorgt er voor dat alle medewerkers de verantwoordelijkheid voelen en nemen om de dienstverlening richting reizigers naar een nog hoger plan te tillen. Dankzij jouw leidinggevende kwaliteiten, gaat jou dat ook zeker lukken.
Mede door de inzet van jouw enthousiaste en daadkrachtige persoonlijkheid wordt dit doel bereikt door:
• Een bijdrage te leveren aan de verbetering van de prestaties van het bedrijf.
• Medewerkers te coachen, te begeleiden en te stimuleren.
• De vertaalslag te maken van de IT innovaties en verbeteringen die in ontwikkeling zijn naar de werkvloer.
• De inzetbaarheid van medewerkers te monitoren en te sturen.
• De samenwerking in de keten te verbeteren door contacten te onderhouden, deel te nemen in overleggen, verbetervoorstellen te doen en deze samen met het team te implementeren.

Jij staat dus garant voor een goede dienstverlening aan onze klanten en doet er alles aan om je medewerkers mee te nemen in jouw enthousiasme en servicegerichtheid. Want samen zijn jullie verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van een aantal opdrachten. Hiermee boek je succes.

Mede dankzij jouw open houding en frisse blik ben jij van onschatbare waarde bij het:
• Aansturen van circa 10 planners/vervoerscoördinatoren.
• Voeren van gesprekken met medewerkers over inzetbaarheid en functioneren.
• Het sturen op medewerkerstevredenheid, servicegerichtheid, processen en resultaten.
• Continue verbeteren van de klanttevredenheid (KTO), samen met jouw team.
• Doelstellingen vertaal je naar concreet gedrag en je stelt de klant centraal.

Jij beschikt over:
• Visie, strategie en conceptuele kwaliteiten; je concentreert je op hoofdlijnen en hebt duidelijke ideeën over de te varen koers die uit organisatiedoelen voortvloeit.
• Hbo werk- en denkniveau.
• Recente en aantoonbaar leidinggevende werkervaring.
• Je zet mensen en processen in beweging en maakt medewerkers zelf verantwoordelijk voor het oplossen van problemen. Je coacht en stimuleert.
• Je stijl en argumenten pas jij per individu aan om draagvlak te creëren binnen jouw team; een echte peoplemanager.
• Doelstellingen vertaal je naar concreet gedrag en je stelt de klant centraal.
• Met jouw uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, communiceer je helder in woord en geschrift.

Ons aanbod:
• Een werkomgeving waarin jij met jouw leiderschap iedere dag van toegevoegde waarde gaat zijn;
• Een leuk team wat iedere dag het beste uit zichzelf wil halen.
• Salaris afhankelijk van ervaring tussen de € 2750 en € 3250
• Reiskostenvergoeding (>20km)
• Fulltime dienstverband

Wie zijn wij:
Willemsen-de Koning is met meer dan 2.000 medewerkers een van de grotere bedrijven in Nederland op gebied van regie en uitvoering van kleinschalig personenvervoer. Wij verzorgen de regie en uitvoering van (regio)taxi-, leerlingen- en personenvervoer voor publieke opdrachtgevers. Dat zijn gemeenten, provincies en (zorg)instellingen. Veel van de opdrachten verwerven we via Europese aanbestedingen.

Het verplaatsen van mensen is een grote verantwoordelijkheid die op alle fronten hoge eisen stelt. Mensen zijn immers het meest kostbare ‘goed’ dat je kunt vervoeren. Wij vinden het belangrijk dat onze dienstverlening past binnen de huidige eisen van de samenleving: veilig, duurzaam met een hoge kwaliteit van dienstverlening. De mens staat centraal en we streven continu naar een hoge tevredenheid van reizigers, ouders en verzorgers van leerlingen en jeugdigen, opdrachtgevers en onze medewerkers. Daartoe investeren wij tijd en geld in onze mensen, onze voertuigen en onze organisatie.

Onze chauffeurs zijn geschoold via relevante vakopleidingen en worden continu getraind voor de verschillende groepen reizigers en voor nieuwe ontwikkelingen. Onze voertuigen zijn afgestemd op de reiziger en zijn zo milieuvriendelijk als mogelijk. Tevens besteden wij aandacht aan een professionele en stevige bedrijfsvoering: we zijn in bezit van het TX-keur en de certificaten ISO9001, ISO14001 en ISO27001.

Solliciteren:

Herken jij jezelf in de hierboven genoemde omschrijving, dan zien wij graag je sollicitatie tegemoet. Solliciteren doe je door een motivatiebrief en Curriculum Vitae te sturen naar Gerhard@wdkgroep.nl.

Wil je overleggen of heb je vragen, neem dan telefonisch contact op met Gerhard Breedveld, operationeel directeur, 06-53781376