Receptie medewerker werkplaats (administratief)

Voor onze eigen werkplaats zijn wij ter versterking van het team op zoek naar een fulltime Administratief Medewerker Werkplaats Receptie 

Ben jij dé nieuwe schakel tussen de werkplaats en onze chauffeurs? 

Wat ga je doen? 

Tot je taken behoort onder meer: 

  • Maken en plannen van afspraken voor onderhoud- en reparatiewerkzaamheden; 
  • Aanmaken werkorders; 
  • Schakel tussen chauffeursmonteurs, schadeherstellers en servicepartners; 
  • Aanvraag voor ontheffingen; 
  • Inplannen van APK afspraken met de chauffeurs; 
  • Inplannen van APK afspraken met eigen en externe garage bedrijven; 
  • Voertuigwisselingen bewaken met betrekking tot de APK en onderhoud; 
  • Inplannen van LPK afspraken; 
  • Klantontvangst, vraagbaak voor de chauffeurs; 
  • Verantwoordelijk voor het naleven van de TX-keurmerk richtlijnen; 
  • Mutaties doorvoeren; 
  • Ondersteunen van de werkplaats; 
  • Uitleg geven bij vragen over voertuig / brandstof en dergelijke; 

 

Wie ben je? 

Je moet accuraat zijn en van plannen houden en vooral kunnen multitasken. Je bent een regelaar die alles goed registreert en verwerkt in onze systemen. Jij hebt affiniteit met autotechniek en hebt al een aantal jaren werkervaring opgedaan in een autobedrijf of een commercieel bedrijf waar gewerkt wordt met (werkplaats-)planning. Je bent een servicegerichte, open en energieke collega die van aanpakken weet en je kunt de eigen werkzaamheden goed plannen. Je bent representatief, klantgericht, communicatief vaardig en je hebt een positieve instelling. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren. Het hebben van een rijbewijs B is wenselijk. 

 

Wat vragen wij? 

  • Minimaal een aantoonbaar MBO  werk- en denkniveau; 
  • Een hoog verantwoordelijkheidsgevoel; 
  • Affiniteit met de mobiliteitsbranche, ervaring is mooi meegenomen; 
  • Fulltime beschikbaar; 
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden; 
  • Stressbestendig; 
  • Flexibel; 
  • Klantgericht; 
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • Helicopterview. 

 

Wat bieden wij? 

Een zeer uitdagende en afwisselende baan bij een vooropstaande werkgever in de autobranche met toekomstperspectief bij een organisatie met kwalitatief hoogstaande en aansprekende dienstverlening. Een organisatie die bovendien sfeer en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Vanzelfsprekend bieden wij je hiervoor de benodigde begeleiding, ruime opleidingsmogelijkheden en passende arbeidsvoorwaarden. 

 

Waarom werken bij Willemsen de Koning? 

  • We investeren in opleidingen voor medewerkers. Onze medewerkers hebben alle relevante vakopleidingen met succes afgerond. Daarnaast worden zij continu bijgeschoold en getraind in het omgaan met de verschillende doelgroepen en worden zij op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen;
     
  • Nieuwe medewerkers worden ingewerkt volgens ons inwerkprogramma. De medewerker wordt begeleid door getrainde en opgeleide mentorchauffeurs;
     
  • We werken in een informele cultuur. De deuren staan open voor ons personeel en we luisteren naar de ideeën en adviezen van onze medewerkers;
     
  • We zijn volop in beweging. Ons team is jong en dynamisch en de werkomgeving is plezierig;
     
  • Onze voertuigen zijn afgestemd op de reiziger en voldoen aan de milieueisen; 

 

  • Wij besteden op een vooruitstrevende manier aandacht aan onze bedrijfsvoering en zijn in het bezit van TX-keur, ISO9001, ISO14001 en ISO 27001. 

 

Wie zijn wij? 

Willemsen-de Koning Groep is een van de grotere bedrijven in Nederland op het gebied van kleinschalig personenvervoer. Voor publieke opdrachtgevers (gemeenten en provincies) en zorginstellingen verzorgen wij de regie en uitvoering van (regio) taxivervoer. Het betreft zowel leerlingen- als personenvervoer. Veel van de opdrachten verwerven wij via Europese aanbestedingen. Wij vinden het belangrijk dat onze dienstverlening past binnen de huidige eisen van de samenleving: veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid. De mens staat centraal waarbij we continu streven naar een hoge tevredenheid van reizigers, ouders en verzorgers van reizigers, opdrachtgevers en onze medewerkers. Daartoe investeren wij tijd en geld in zowel onze mensen als in onze middelen.
Met recht kunnen we zeggen dat Willemsen- de Koning Groep zich onderscheidt op klantgerichtheid, flexibiliteit en pragmatisme, waarbij het accent op het welzijn van de reiziger ligt.